dilluns, 21 de febrer del 2011

Pixar colònia

És clar que quan en Laporta va triar en Pep Guardiola per entrenar el Barça , jo vaig ser dels què vaig començar a criticar gairebé vomitant bromera per la boca . Sí vaig ser dels primers a dir que el Xavi Posas tenia la mateixa experiència que ell , o encara més ja que el Xavi feia més anys que entrenava , i el Pep era el primer any que ho feia , amb la casualitat que amb els dos enfrontaments amb el Manlleu del Xavi , el Pep va ser expulsat les dues vegades . La primera temporada em vaig haver de menjar les meves paraules i sort que el Narcís Egea va perdre el document gravat amb el què li feia una promesa al Dave .... La segona temporada també em vaig haver de sotmetre a les delícies del gran equip que dirigeix l´ entrenador de Santpedor , i aquesta temporada també espero menjar-me les paraules de la primera temporada . Jo ja no qüestiono la capacitat del Pep per dirigir el vestuari , el grup i la gran plantilla , però d´ aquí a què sigui un intocable , ja no ho accepto . Està clar que hem convertit l´excel·lència en normalitat , i és molt difícil digerir una derrota , o tant sols un empat quan portes una ratxa positiva de setze victòries seguides , però hem d´ entendre també , que hi ha moments en què potser la clarividència del mestre queda ofuscada per d´ altres raons que també venen directament lligades a la resolució dels partits  .
Quan Siro Lòpez , el periodista de la caverna que treballa a Telemadrid ( o treballava ja que ara té un programa al migdia al canal Intereconomia ) , es va referir a Guardiola amb la frase " mear colònia " , al meu entendre venia a mostrar el ja cansí i sempre mateix discurs de l´ entrenador respecte als seus rivals i entorn , així doncs i també mostrant la meva disconformitat amb el to de resposta que li va donar amb un periodista respecte a l´ actuació de Maxwell en el partit vs. l´ Arsenal , dient que havia estat extraordinària , m´ agradaria afegir que tant pixar colònia al final potser pixarà sang . Hem d´ obviar que un entrenador no carregarà contra els seus jugadors en públic , i que segurament en Maxwell va tenir la seva reprimenda , ahir mateix ja no va ser titular al partit contra el Bilbao , però a vegades alguna clatellada pública va bé , en aquest aspecte la vehemència de Xosé Mourinho respecte assenyalar amb el dit el què no es fa bé , la trobo millor . A l´Emirates Stadium , vam veure símptomes d´ entrenador petit , canviar a Villa per Keita , segons Guardiola per tenir control del partit , m´ agradaria saber quantes pilotes va tocar en Keita fins al final del partit . Canviar a Iniesta per Adriano a cinc minuts del final .... Encarar-se al periodista per defendre a Maxwell . I ahir vam veure com demanava amb els braços que el públic animés . És innegable que la tasca de Pep és grandiosa , ens està fent gaudir d´ allò més , però no us agradaria sentir algun dia algun mecagundéu , i una actitud una mica més vehement envers el públic ? . Ara les coses han anat bé , i van bé , però quan vagin malament , continuarà amb el mateix i repetitiu discurs de sempre ? .    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada