dimecres, 25 de novembre del 2009

Barça-Inter Vs. Barça-Madrid

L´any passat em vaig haver de menjar les paraules que havia dit jo mateix d´ en Pep Guardiola , per què dia rera dia i des de va fitxar pel Barça ha demostrat que és una persona que viu i treballa pel futbol de forma gairebé obsessiva . I així ens ho va demostrar una altre vegada ahir . Quan el pessimisme aquest Culé , que encara no entenc gaire després del què vam veure a Stanford Bridge l´ any passat , s´ havia apoderat de nosaltres , i havíem de resar a la Moreneta que necessitàvem els 3 punts , Guardiola va treure una altre vegada la seva piconadora tàctica i va esborrar un Inter , que després , periodistes com Tomàs Roncero del diari As o l´ altre Francès que va dir en el seu moment "se ha acabado un ciclo" es preocupen metòdicament de menysprear al programa Punto Pelota de la Cadena Ultra conservadora Intereconomia , donant poc o cap mèrit a les victòries aclaparadores que s´ obtenen . Un cop més Guardiola va alliçonar-nos mostrant-nos clarament que el més important era primer el partit contra l´ Inter , i que llavors ja ens preocuparíem de l´ etern rival . Així és i avui mateix el Barça ja porta un dia d´ avantatge per preparar el match , i la pilota és a la teulada del Real Madrid que té un partit contra el amiguitos del Zurich , l´ altre equip que va fundar Joan Gamper . Esperant que la pressió per als jugadors merengues sigui més forta de lo habitual , em quedaré impassible sense mostrar gaire interès pel partit d´ avui . Els nervis afloraran poc a poc , llavors més de pressa fins que desapareguin el diumenge a les 7 de la tarda quan comenci el Clàssic .

3 comentaris:

  1. Hola Kico!
    M'agrada molt quan parles del Barça, es nota que ets un "culé" amb cap i sentiment, com jo...
    Em sorprèn no veure el teu nom per en lloc, ja saps allò que diuen...no ets capaç d'escriure el teu nom real...però no passa rés, no deixa de ser un bloc!
    Endavant i força barça!

    ResponElimina
  2. La teva vehemència arriba a ser insultant , com pots comprovar el mateix nom del blog indica qui l´ escriu o et pensaves que tinc algú que treballa per mi i em transcriu els articles ?

    ResponElimina
  3. M'hauràs de perdonar. Sóc tan inútil que ni tan sols vaig veure l'adreça...i no t'enfadis home, fes-ho amb els que ho has de fer!!
    Salut,...i ja ens veurem!

    ResponElimina