dissabte, 3 d’octubre del 2009

M´ agradaria ser com la Senyora de Brown

La setmana passada llegia al diari El País , que la senyora del primer ministre Anglès Gordon Brown era una de les persones més influents al món i al seu territori gràcies al fenomen del " mur del Facebook " . No sé si vaig arribar llegir , o recordo , que tenia més de 76.000 seguidors ... ? .
Bé , la veritat de les xarxes socials o en naixement en sí de la d´ internet creava i crea expectatives de llibertat i de moviments de masses que poden arribar a fer canviar coses . Jo , primer , m´ agradaria que la gent es revoltés i agafés consciència , voldria que sortís al carrer i que cridés , després de veure l´ infinitat d´ injustícies i descuits més o menys amanyats que es veuen en el món d´ avui en dia . Segon , m´ agradaria ser com la senyora de Gordon Brown i que cada cosa que acabés escrivint al meu blog , acabés creant opinió i diferència entre la gent del nostre veïnat , poble i país . Ahir vaig poder comprovar abans d´ entrar al taller de la XIV ena Festa de la Verema , que tot i no tenir comentaris al blog , gent com la Carme Rienda o la Mª Àngels Crusellas , se l´ havien mirat o hi havien navegat almenys una mica , al final per això l´ únic seguidor que hi ha sóc jo mateix.... Espero que això no sigui així i que això tingui una sincera finalitat positiva .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada