divendres, 16 d’octubre del 2009

Segona incursió

La setmana passada l´ Ivan , La Carme , el meu cunyat Manuel i jo vam anar a buscar bolets a Oristà . La veritat és que després de les informacions que teníem i del càlcul matemàtic : pluja + 3 setmanes , ens vam aventurar a la cerca del preuat rovelló . I la cosa va anar bé , la Carme , l´ Ivan i el Manuel van anar omplint , però el fal·leres de jo mateix vaig acabar omplint fins a dalt , i és que mentre l´ Ivan , el Manuel i la Carme esmorzaven i tastaven el deliciós bisbe , xoriço i espetec que l´ Ivan s´ havia encarregat de portar en un taperware , fins a 11 rovellons els hi vaig anar cantant mentre menjaven . Demà no sé pas si tindrem tanta sort , no ha plogut i s´ ha girat vent . El Moño va anar entre setmana on vam anar nosaltres , i la cosa ja havia canviat , el Xavi Not també va anar a l´ Estany i també em va trucar el dijous per comentar-me que la cosa està peluda ... avui mentre ens enviàvem sms amb l´ Ivan per demà , li he escrit que potser canviaríem de lloc , i crec que potser hem d´ anar a un lloc més humit , gairebé crec que hauríem d´ anar a la Rodoreda , a Santa Mª d´ Oló , a veure si les decepcions que ens ha donat aquests últims anys canvien , a veure ....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada