dilluns, 28 de desembre del 2009

Maleït Nadal


El Passat 24 de desembre al matí marxava d´ esmorzar del Bar Mallorca llençant improperis d´ aquells que m´ agraden tant a mi , i que si algú em coneix ja sap quins són , i maleint el Nadal a totes les persones que estaven allà , la Manola , el Ramon Vilalta i d´ altre gent propera a mi no em va donar importància , d´ altres , gent gran com el Bach o el Sr. Clotet es van girar i mirar amb cara d´ estupefacció i pensant que jo devia estar posseït d´ algun ser maligne . Jo amb la meva vehemència i beligerància manifesta vaig marxar cap a Sallent a nedar , els quinze dies que transformen el món Cristià dista molt de la paraula que Jesús en nom de Déu ens va voler fer arribar . La meva reacció no era inusual , ni premeditada , el meu laïcisme militant em fa respectar les religions però no em fan reconèixer l´ església , ni les confessions monoteistes que ens volen adoctrinar . Ahir mateix aquella persona que havia dut sota tàlem al generalísimo , es va atrevir un altre cop a donar-nos lliçons de com és el temps que ens espera , què significa la llei de l´ avort i quin tipus de família hem de formar per què la seva església ens accepti . Ahir mateix aquells que van bombardejar Gaza i els que la van hipotecar amb els seus míssils encara no havien fet res per solucionar el problema . Ahir mateix aquells que es van revelar en nom de Déu i contra la tirania d´ Occident , mataven fins a 8 persones ( ? ) el dia de celebració de la Shura . Avui mateix en una processó Chií un terrorista ( Suní ? ) s´ immolava una vegada més . Per això el meu maleit Nadal , i per això el meu laïcisme militant em fa refermar més en la meva lluita : quan més obtuses siguin les vostres ments adoctrinadores més a prop meu estarà la veritat , i la veritat de la paraula d´ aquell que vosaltres defenseu

1 comentari:

  1. El tal Rouco, Rouquito para los amiguetes, és una estrella del rock...deixa'l que continui esnifant...Rock&roll!!!
    ...i bon any nou!!!

    ResponElimina