dimarts, 29 de desembre del 2009

Incubus

Avui al matí quan m´ he llevat ja m´ he notat una mica estrany , amb malestar general . He pensat que potser va ser el vi negre Solaz de la Casa Osborne que vaig obrir ahir a la nit , o els exercicis que vaig haver de començar ahir per reforçar els músculs lumbars degut a la lesió d´ esquena que m´ acaba de sortir , però a còpia de passar les hores del dia he vist que alguna cosa no anava bé , els exercicis no van donar per què sortissin les agulletes i la Casa Osborne fins ara ha cuidat els seus caldos per barats que siguin . Al migdia ja he pres mà del paracetamol i al vespre la meva visita a la meva neboda Martina ha estat un acudit comparat amb totes les vegades que hem jugat junts fent cridar a la meva cunyada Paqui . He marxat cap a casa i he mirat d´aillar-me al màxim possible del meu fill Joan . Realment tinc malestar general , amb un mal d´ ossos bestials i el cap també em fa mal , i no és per culpa del seu tamany nois !!! . Bé he arribat a la conclusió que mentre estic escrivint , estic incubant el grip , he mirat al quadern de bitàcora i he vist que l´ any passat em va atacar després de Reis , aquest any no em deixarà ni fer la Sant Silvestre ni començar l´ any bé .....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada