dilluns, 10 de gener del 2011

CKT

Encara recordo la primera bicicleta que vaig tenir , mai ens en van comprar cap els nostres pares , i com que tan els meus germans com jo érem uns pesats al final el meu pare ens va aconseguir una Mobylette , que ens va donar el Grabriel Grau de Cal Pens del seu fill Rafael , i dues bicicletes súper antigues que em sap molt de greu no saber on van anar a parar i eren de les filles del sabater Delgado , la Paquita i la seva germana , en un moment on corrien Panther i Orbea a mansalva , érem de lo més rar per còrrer amb la colla de la 
Plaça Sant Pelegrí . I el què passa , no dones importància a les coses fins quan et falten , i així , quan em vaig començar a tragar tot el què era relacionat amb el ciclisme arrel de l´ operació de lligament creuat anterior a la cama dreta al 1995 , començant pel Tour , vaig haver d´ aconseguir una bici de carretera quan estava a punt de ser tirada a la xatarra pel meu jefe , el pare del Yeti , l´ Antonio Carmona li havia dit que se l´ endugués per tirar-la , i jo al veure-ho , la vaig agafar i enredant al Moño   després d´ un dia que veníem de pescar la vam desmontar , la vaig rascar i fer pintar de nou pel  Siana , i vaig fer el primer triatló amb bici de carretera el 15 de setembre de 2002 , la veritat és que ningú hagués donat molt per aquella bicicleta , però era gratificant passar a gent amb autèntiques cabres amb aquell ferro arreglat pel Moño i jo . 
Després la Carme em va regalar una bici com cal una EDR Volata , http://www.edr.es/ , amb quadre d´ alumini aero espacial easton , i amb bieles rotor degut als problemes de genoll que tenia , gràcies al meu cunyat Manuel que encara treballava a Cedeti , http://www.cdti.es/  , vaig anar directament a la fàbrica amb ell a Ajalvir , al costat de Torrejón d´ Ardoz a buscar-la mentre passàvem un Nadal a Madrid , però el pitjor va ser la pinya que em vaig fotre al Duatló de Vic al 2003 , i vaig haver de portar el quadre a verificar de nou i pintar-lo personalitzat . La conseqüència de la caiguda va ser que em vaig comprar un altre quadre mentre m´ arreglaven l´ EDR , i ja veus , el Kico amb dues bicicletes . 
Després de 8 anys amb l´ EDR i de què m´ atabalés tothom amb què em passés al carbono , al final ho he fet , i he comprat un quadre CKT ,http://es.ckt-carbon.com/ , marca francesa però fabricada a Taiwan com la majoria de quadres de mono útil de carbono , i les sensacions han estat diferents des del primer dia .
No ho sé si li tindré el mateix carinyo que he agafat a totes les bicis , de fet , en comptes de tirar les antiqualles , el què faig és anar-les guardant , potser al final li passarà com al Ferro , el  que li vaig donar finalment al Moño , o l´ EDR que només resta amb el quadre , o com la BH Oquina , que hauria d´ entrenar amb ella però mai l´ agafo . Igual em passa com la Zippy Conor , http://www.conor.es/producto.php?id=84 , que m´ he comprat també imitació de Brompton , http://www.brompton.co.uk/ , que només agafo per baixar al poble quan juga el Barça i quan no fa fred , sobretot !! . Capritxets i sense donar importància com a la primera bici que vaig tenir , potser per què va ser la què em va costar més d´ aconseguir ....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada