dilluns, 31 de gener del 2011

Presentació de la CUP

Ja ho diuen que a l´ hort i a la vinya no s´ hi pot ser , com que jo sóc d´aquests que ho vol fer tot i estar a tot arreu sense renunciar a res , llavors em trobo amb el problema de què acabo de fer la meitat del què vull fer . I així ahir , no vaig poder assistir puntualment a la presentació de la CUP a Artés , anar a esmorzar amb la família , preparar el dinar per la canalla , sortir amb bicicleta i entremig de tot això discutir-te amb la teva dona , enrabiar-te amb el teu fill i disgustar-te amb tu mateix , no dóna per assistir amb curosa elegància anglesa al primer míting de la CUP aquí a Artés . Això sí , l´ acte de presència em va fer denotar que , tot i arribar una hora tard , hi havia molta més gent que en qualsevol presentació de qualsevol candidatura anterior , amb la peculiaritat de què hi havia molta gent de diferent signe polític , fins i tot podríem dir o que va ser una visita de cortesia o que l´ enemic va entra fins a la cuina per veure com es cuinava .
Bé , com que ni parlant en tercera persona com vaig dir amb el Xavi Illa , podré parlar en propietat del què es va proposar en la presentació , si que voldria fer diferents preguntes obertes en referència a la presentació d´ una nova candidatura per les eleccions municipals . Abans d´ entrar en el debat polític no  voldria com si no fer esment per la meva apatia total envers l´ Adam Majó , davant del respecte com a persona , ja he professat obertament que l´ ideologia que defen ha estat criada entre coixins de seda , però els papas progres que van conduir la seva educació a la súper moderna escola La Flama , no tenen la culpa que el deje  eskinet encara fluctuï en ell . Està clar que encara que la CUP sigui una organització transversal , també importen les persones , així doncs jo hagués preferit tant sols com a presència l´ Anna Gabriel de Sallent , això no es cap comentari sexista , queda clar no ? .   
D´ altra banda  , respectant l´ ideari polític de la CUP , em genera els meus dubtes pel seu gran component de perfil ideològic , així doncs , tot i acceptant la seva posició en l´ esquerra de l´ esquerra , que premiaria en situacions de sentit polític per arribar a l´ acord , si el fort component ideològic per davant o acceptacions de sentit comú per arribar a l´ equanimitat municipal ? .
Es possible que degut a la presentació de fins a cinc llistes municipals al poble d´ Artés , el nou ventall per governar sigui  molt diferent d´ altres vegades , es possible que la divisió de les esquerres també comporti una divisió de vot i una homogeanització d´ aquest cap al vot fàcil i benestant del partit governant , que tot i canviant les cares quedarà envellit políticament encara que intenti rescatar amb l´ àncora a Si-si Ya-ya en el nº tres o quatre de la llista .. Per això el quid que la pregunta , si la CUP treu un regidor o més , aquí estic parlant hipotèticament i sense cap dada a la mà , serà capaç de sumar per formar   govern municipal ? .
Bé , de fet encara queden dies fins al 22 de maig , a mi m´ importa molt més el 29 de maig , en diferent mesura , per una part tinc clar com ja he dit que tinc decidit fer un  salt cap a la política , l´ altre és que esportivament hauré d´ estar preparat per què la ressaca política no m´ influeixi en el mig Ironman de Calella ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada