dilluns, 17 de gener del 2011

Reaccions al Reacciona !!!

Com molts ja deveu saber el dissabte no vaig faltar a la cita que us havia dit , vaig assistir a la presentació oberta de candidatura del Grup Unitari , i les dues hores que vaig passar allà , entre exposició , precs i preguntes i refrigeri , no van ser hores perdudes , tot i com veu poder llegir era escèptic en la presentació de les formes i discurs . Bé cal dir que també cal puntualitzar diferents punts .
L´ exposició del Grup Unitari va ser conduïda principalment per el Josep Candàliga , acompanyada dels altres dos regidors a l´ oposició a l´ Ajuntament d´ Artés . Dita exposició va ser basada en 5 punts concrets de visió a través de la formació per contrarestar l´ actuació de l´ actual consistori , i acabava amb el cinquè punt amb un : Reacciona ! .
Bé , d´ entrada reitero el què vaig dir , però tot i  les tres preguntes que vaig fer , la més important per a mi  no formulada em serveix per tornar a repetir  que   necessito una raó clarivident per acompanyar al Grup Unitari en la seva llista , indirectament em va ser contestada , per què les quatre idees aportades en la reunió , tot i estar d´ acord en totes , entraven en l´ atac directe a l´ actual consistori , tot i dir-se  a l´ inici de la xerrada  que no s´ entraria en una valoració directe del govern . 
La resposta què volia sentir al final va ser contestada pel Jordi , ? , l´ he vist alguna vegada per La Rossignol però no sabia ni què visqués a Artés , " nosaltres volem guanyar " , la resposta estava arrel , de la meva pregunta sobre la dessaflecció general per part de la gent envers la classe política . Sí , si una llista té la suficient capacitat de creure en el què fa , en el seu discurs polític i en el seu treball altruista cap a la població Artesenca , aquesta serà la candidatura que guanyarà , al meu punt de vista , potser deforme un altre vegada i subjectiu , però d´ acord al final . La presentació en un format de diàleg similar als mateix de sempre potser va ser el què no em va agradar , el món evoluciona i avança ràpidament , però la classe política a vegades sembla que vagi a ralentí i no visqui on vivim nosaltres 
Demà a l´ hora que es va dir , em dirigiré al Kanal , a la cruïlla d´ entitats , al vespre a les nou per assistir a la reunió del Grup Unitari , el dijous assistiré a una altre reunió d´ una altre candidatura , i el diumenge vull veure l´ exposició  de la CUP en l´ arrossada que organitzaran .
Tinc clar que aquest any penso fer el salt cap a una candidatura , però no em vull fallar a mi mateix , aquest és el meu dilema .
Al final , independenment del què faci jo , el què serà important , és que la gent reaccioni i participi en les moltes diferents llistes que  es presentaran a les Municipals per un ja relleu imminent al consistori Artesenc , per què encara que a vegades es canviïn les persones , la merda continua fent la mateixa olor . 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada