dimarts, 28 de juny del 2011

Adversitats

Dintre de les meves teories i elucubracions mentals a les quals una persona adquireix amb el pas del temps i afronta amb normalitat quan ja formen part de sí mateix , jo en tinc dues de particulars sobre l´ estat físic de la persona en sí  de les accions que succeeixen o que passaran .
Una , i és més què evident i no me l´ he inventada jo ,  és que amb el pas del temps et tornes més vulnerable , l´ altre i és una mica més rebuscada és què si expliques una cosa que faràs abans de què succeeixi , no acaba passant de la mateixa forma  , o si per contra acabes pensant una cosa que no vols que passi , a mí aquesta segona em fa trair l´ inconscient , i és habitual en els meus actes , a vegades em fa creure fins i tot en bruixes , acaba passant ,  però també hem de tenir clar que el destí i la casualitat ens embolcallen a cada pas .
Per això , la meva avidesa i ràpida redacció per explicar el què acabaria fent el cap de setmana llarg , ha acabat esgotant el meu físic , com marquen els cànons , i ha acabat succeint el contrari del què volia què passés com a segona opció a la realitat .
El dimecres passat mentre ja escrivia l´ article , ja era carn de llit malalta , havia anat a fer classe de pilates amb la Lídia al carrer Catalunya , al centre de fisioteràpia de la Sara , i com que ja arribava tard i acalorat vaig ser víctima durant una hora de l´ aire condicionat  . L´ endemà va ser pitjor , mal cos , pel pilates i l´ aire , més mal cos , febre fins a 38º a les sis de la tarda , i ficar-me al sobre a les onze i cinc . Em sembla que era el primer any que faltava a la revetlla .....
El 24 no va solucionar gaire res , el dinar potser celebrant el sant de l´ Ivan i del meu fill Joan , però al vespre encara pitjor . I el dinar de la Guàrdia del 25 al migdia va durar fins al segon plat , les supremes de salmó al cava ja no van ser poder ingerides amb actitud medieval .
El cap de setmana llarga ha estat per oblidar , i per això , és molt possible que no escrigui cap article més explicant-vos les meves intencions , i si deixant-les de dintre cap a mi més en dintre , i així no promoure la contrarietat dels meus pensaments , però tot i així , no sé si demà a les set de la tarda crec que em mirarien com un boig si em presento amb una mascareta 3M a la classe de pilates per què el maleït aire condicionat no em condicioni ....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada