dimecres, 30 de novembre del 2011

3ª Incursió

Sort que la naturalesa és sàvia i rectifica quan ho ha de fer , ella sempre hi surt guanyant i l´ ésser humà es queixa sense raó de les seves potineries , que en cap cas ho són , i que ens demostren que mai estem contents amb el temps .
Aquest dissabte passat , i deixant de banda els absurds consells de l´ Enric Gràcia de caçadors de bolets , vam anar al Clapers , el tancament de la carretera per culpa de les obres a l´ eix , em feien pensar que no hi hauria gaire gents disposada a fer el camí , i sense seguretat total de trobar alguna cosa . L´ estona va estar ben emprada , i d´ altre banda vam poder veure que encara hi ha gent que fa el què sigui per arribar al seu lloc preferit de busca de bolets . Quan vam arribar amb la Lori i la Carme , feia estona que el Colom , el Cuadrado , el Paco el Moro i el Jaume Casadesús , inspeccionaven el terreny . De seguida vaig deixar la Lori i la Carme , ja no temo per elles , el bosc se´l coneixen , i els bolets potser més que jo i tot . Quan vaig saludar a la colla del Colom , vaig percebre que tenien més ganes d´anar a esmorzar que passar estona al bosc acotant la carcanada , vaig saltar cap a l´ altre banda de bosc i vaig anar a lo segur , resseguint les fredoliqueres que sabia d´ anys anteriors , i mirant a les llenegueres , per veure si la loteria venia abans d´ hora  . La caminada va ser fructífera , i les dues hores de busca van valer la pena , tot i que la loteria no es va avançar , i ni rastre de llenegues , vam omplir força de fredolics . També vaig trobar dos rovellons , un de petit i un altre que de no veure´l , m´ hi empuntego amb ell . La Lori i la Carme també va anar omplint les seves cistelletes , i a les 11 del matí ja estàvem a Artés , contents i amb bolets per ensenyar i menjar .
I aquest cap de setmana que ve més !!!! .      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada