dimarts, 12 de gener del 2010

Jo també sóc un d´ aquells tarats ...


Sí , jo també sóc un d´ aquells tarats que veu una xapa de cava i es torna boig per agafar-la i col·leccionar-la . Realment vaig començar guardant-les i guardant-les a pilots per donar-li a la Lola del Bar Mallorca , al final vaig pensar : guarda-les per a tu i comença a col·leccionar tu . Ara és al revés , moltes vegades quan vaig a trobades d´ intercanvi li demano si me´n pot donar per canviar . Normalment a les trobades hi vaig amb el " Putxet " gran , ell està molt més ficat en el tema i prefereixo anar amb ell a no anar-hi . Està clar que al principi , a la festa de la verema de fa dos anys , no coneixes a ningú en una trobada , però acabes fent el teu cercle de coneguts i al final intentes canviar amb gent propera a tu de pensament i intentes evitar els tarats profunds que et tiren l´ alè al clatell només arribar . Això em passa sovint , la gent sap que normalment porto bona quantitat de xapa de Gibert , i de seguida que arribo , hi ha gent que em persegueix insistenment fins a l´ obsessió , més d´ una vegada i no crec que sigui l´ última he engegat algun moc amb el meu amistós caràcter cordial ....
El hobby  per això ha canviat per a molta gent , hi ha gent que viu d´ això , i s´ ha generat una especulació que a vegades arriba a fastiguejar , aquesta mateixa gent s´ inventen regles no escrites que fan que a vegades el canvi de cromos arribi a ser una aportació econòmica . També crec que ha degenerat una mica reconèixer segons quines marques que no tenen bodega pròpia , i així podem veure que hi ha gent que pagant un cànon i fent embotellar a algú altre té xapes Marquistes reconegudes , però bé , això ja sóc apreciacions de tarats col·leccionistes com jo . Bé , ja ho sabeu , si voleu canviar xapes de cava per ampliar la col·lecció , per començar-la o tant sols me les voleu guardar per donar-me-les us podeu dirigir a mi en aquest mateix blog o envieu un correu a 23franc@teleline.es .
Salut i Cava !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada