dijous, 28 de gener del 2010

La justificació de la violència



La tertúlia d´ ahir al vespre al Bar Tropic , reconegut feu   Madridista , va ser d´ allò més interessant . La vaig buscar jo i arrel de què com sempre comences parlant d´ una banalitat , degeneres cap a la política , també intentes parlar de sexe ( típica tara genètica masculina : futbol i ties ) passes per l´ esport , i aquí ho vaig aprofitar més que mai . M´ agradava saber l´ opinió dels meus dos contertulians , com si no ! , dos reconeguts merengues  , el Rafa Córdoba i el Pepe del Bar Tropic  . La tertúlia de seguida va pujar de to , i tots ens vam agafar a les nostres raons i la nostra visió de la veritat , en el futbol passa això , tothom hi entén i tothom és entrenador , president , jugador i periodista . Al final una  ronda de cerveses fa oblidar segons quines coses has dit  , però el recel és inevitable entre Culés i Merengues , la rivalitat és eterna i tot el què has dit o has fet perdura pels segles dels segles per molt amic que siguis , i avui mateix , un dels dos contertulians d´ ahir m´ ha dit : " imagina´t si sóc bona persona que no me ´n recordo de la conversació d´ ahir ...." , amb això vull dir també que les persones podem arribar a perdonar però malauradament no oblidem , el què vols oblidar ho recordes i el què vols recordar ho oblides .
Bé , però tret de petites batalletes de bar  , us volia dir que una vegada vaig tenir un entrenador , es deia Dionisio Rodríguez , però tothom el coneixia per  "Chicho "  , va entrenar al F.C. Artés en dues etapes , provenia del Barri del Carmel de Barcelona , i havia entrenat una infinitat d´ equips , quan va aterrar aquí Artés venia del F.C. Moià . Jo li vaig agafar molt afecte al llarg del temps , i potser per què ell va ser el què va treure més rendiment humà i esportiu de mi que qualsevol altre entrenador que havia tingut . El recordo avui aquí , per què una vegada em va dir : " les persones som iguals a tot arreu , a fora del camp , a dintre del camp , a la feina , a casa , amb els amics , amb la família , sigues una persona normal dintre del camp " .
Amb això vull dir que possiblement , deixant de banda de quin equip ets  , parlant amb objectivitat  i sense ser partidista ,  segurament el Cristiano Ronaldo és un bon noi , i no va tenir intencionalitat per trencar-li el nas a Mtilinga , i sense voler fer comparacions , ell és un esportista d´ elit , però potser li farà falta que es comporti com una persona normal dintre del camp i potser així acabarà sent estratosfèric .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada