dimecres, 13 de gener del 2010

4 mesos ben posats



Fa quatre mesos més o menys vaig començar a publicar en aquest blog . Fa quatre mesos i no són més o menys , són quatre mesos i molt ben posats , va néixer el nostre fill : en Joan Casadevall i Ferrnàndez .
El podeu veure clarament a la fotografia que li va tirar el Ramon Vilalta aquest Nadal passat .
Una cosa està clara , la selecció natural és sabia , i és molt més maco que el seu pare , encara que ho digui el pare .
En el seu moment vaig publicar un poema d´ en Màrius Sampere i Passarell , sí , el poeta que també us vaig recomanar l´ altre dia i que us explicava com a mania meva que és el llibre que sempre tinc a la tauleta de nit , l´ acabo i el torno a començar i així successivament . Us deia l´ altre dia que potser no entendré la poesia , però almenys memoritzaré algun poema en aquesta vida ....
Penso que el poema va relacionat amb la nou vinguda del Joan i amb la relació que tindrà amb nosaltres , si podés jo perduraria en el temps , una cosa que segur que el Joan en el seu moment també pensarà ....
I diu així :

DISTÀNCIES

Allò que ha tingut principi tindrà fi .
Allò que no té fi no ha tingut principi .
Allò que no ha tingut principi
tampoc no tindrà fi . Allò que tindrà fi
també tindrà principi .

D´ aquesta manera tan senzilla
i insistent s´ explica
la confusió que diu
que la fi és la principi de la fi ,
i el principi , la fi del principi .

Perquè si jo
recordés la fi ,
tornaria al principi . I si oblidés
el principi , tornaria
a la fi .

Màrius Sampere i Passarell
del llibre : Ens trobarem allà fora
Els llibres de l´ Ossa Menor 283
Edicions Proa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada