diumenge, 7 de febrer del 2010

Rodatge


Aquest divendres passat em vaig trobar el David de La Xicra al magatzem de Cal Casanova del polígon . Havia anat a buscar uns cargols auto roscants per una feina que havíem de fer a Monistrol de Calders i vam acabar parlant d´ una de les coses què ens agrada : la bicicleta  . 
Arrel d´ una conversació que havia tingut amb el Dave veient el Barça l´ anterior dissabte de veure el David , on m´ havia comentat que sortia molt amb bicicleta , no se´ m va ocórrer res més que quedar amb ell mentre parlàvem de bicis i demés coses . De fet aquest dissabte o diumenge em tocava 180' de ciclisme +10' de transició molt suau , i al final el dissabte vam sortir junts . La sortida va ser agradable i el temps ens va respectar , tot i que vam passar una mica de fred al principi . És molt diferent sortir sol o en companya d´ altres , l´ esgotament no es fa tant palpable i els kilòmetres els acabes fent . De totes formes hagués preferit estar amb la mateixa forma que a la foto quan vaig participar la Triatló Internacional Olímpica de Barcelona al 2003 , però està clar que encara estic molt al començament de la fita que m´ he marcat , i espero i desitjo que si les lesions em respecten i continuo sortint amb companyia de gent com el David , arribaré al Half Ironman de Calella , al Maig d´ aquest any , amb més bona forma que l´ any passat . Bé això no ho vaig demanar a la carta dels Reis Mags , però espero que per deferència em sigui concedit ....    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada