dijous, 18 de febrer del 2010

Wow !!!! Shit !!!!!


L´ avantatge de conèixer a molta gent i de tenir molts amics és que constantment t´ aporten clarividència , si és que els vols escoltar ... , i infinitat d´ idees de la vida real i del què succeeix al carrer . No estaria de més que el Sr. Zapatero abandones el bar del congrés , i el Sr. Rajoy els seus passeigs pel barri de Salamanca  , per conèixer una mica millor el què et pots trobar pel carrer , així potser també els dos haurien estat una mica més acurats i a l´ altura del ciutadà d´ a peu a l´ hora de valorar  i aportar solucions  al debat anti crisi . Però bé , això també us ho deia i posava el símil d´  aquests dos últims pseudo polítics que sortissin al carrer , i l´ avantatge de tenir amics , per què una vegada un amic meu em va impactar amb la seva taxant i ferma afirmació : " La merda forma part de la nostra societat , i de la nostra vida . està per a tot arreu ! " .
" Bé , però home no siguis així ! " li vaig dir jo , i llavors ell em comença a enumerar l´ infinitat de coses i situacions on la merda forma part de la nostra societat : " una merda de treball , una merda de sou que no em permet comprar ni una merda de cotxe , una merda de jubilació , una merda de classe política , una merda de representants sindicals que han de representar una merda de treballadors acomodats , en definitiva , una merda de vida " .
La veritat que després de sentir-lo em semblava que més aviat el què li passava era que estava amargat i que ho veia tot malament , però detingudament i fredament reflexionant sobre l´ afirmació i analitzant i comparant tot el què havia dit , ha fet que jo també hagi adoptat aquest tipus de pensament i que en determinades ocasions m´ agradi treure´l a la llum i amb la mateixa alegria que va afirmar aquest amic meu . I és que com que tenia i té tanta raó , i com que la gent i la societat ja ens hem habituat tant a la merda en general , per això no vaig entendre el missatge subliminal de l´ afirmació .
Això també ve arrel de què un altre amic em va dir : " Per què no parles de les caques de gos al teu blog ? " .
I ja ho veieu , com que la merda forma part de la nostra vida , una simple merda de gos al mig de la vorera , a l´ escandell d´ un arbre , a la gespa de la guarderia , al Parc de Can Crusellas , en la escalera ,en tu piso , en tu cama ( us recordeu de la cançó ... )  no és important . No és important tot i que la Casa Consistorial es va omplir el pap i ens va empaperar literalment de pasquins on ens afirmaven que aquestes actituds incíviques serien penades . Això és igual que et demanin : " Què prefereixes carn al cul o pèl a la boca ? , Què prefereixes pèl al cul o carn a la boca ? " , no és important , no és important fins quan t´ hi trobes .... 
Per això mateix i ficant fil a l´ agulla , m´ agradaria que ara que hi ha hagut noves incorporacions , i que n´ hi haurà un altre més a la policia local , no estaria de més , que quan el Sí Sí Ya Ya abandoni el seu barri de Salamanca particular i vegi que la merda també forma part de la seva vida , esperoni a la policia local per què efectuï la feina que el mateix Consistori es va afanyar a promulgar per sancionar a bombo i plateret en el seu moment .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada