dilluns, 21 de juny del 2010

A propósito de ....

Ho sento , però jo sóc un home de paraula , i de la mateixa forma que puc dir en contra , puc dir a favor , i això a què em refereixo són cap a les crítiques dels nostres gestors , governants , rènecs , sangoneres , vividors  i demés fauna d´ aquesta societat . Sí , reconec que he rebut missatges subliminals per què parli en contra  , en contra de la Piscina Municipal i dels carnets en sí d´ aquest any . Però jo , amb l´ experiència que tinc , primer com a usuari de primera mà d´ una piscina com la de Sallent , des del Setembre de 1999  fins a aquest  mateix desembre del 2009 , formant part de la Junta mateix de la piscina i sabent amb bastant mesura del què parlo , he de llençar un missatge de sinceritat i de racionalitat envers les quotes que paguem com Artesencs . I la veritat és que no ens podem queixar , l´ any passat encara érem la piscina més barata de la comarca , aquest any encara ho som tot i la pujada sustancial per alguns , i asimilada per d´ altres .  Si fem comparacions amb piscines que estan obertes tot l´ any i que són d´ àmbit privat trobaríem que la d´ Artés és una ganga . La quota de Sallent ha anat pujant progressivament dels 110 € fins a 180 € fins aquest desembre passat , la piscina municipal de Manresa després de l´ inversió acabes pagant el mateix , el Nat´s pagues 50 € al mes amb una caca de piscina de 20 metres , els que ens agrada nedar com a mínim ho has de fer en una de 25 metres , si no vols acabar cridant l´ atenció del socorrista com em va passar al Via esport on la piscina és de 17 metres i per fer-ne 1000 vaig haver de fer 61 piscines , el socorrista es va espantar tant que abans d´ acabar ela mil em va fer parar ..... A Navàs , i anant al tema pago 32 € sense IVA , amb IVA 35 € , voleu tornar a fer una comparativa del què ens surt als Artesencs 3 mesos de piscina ? , no siguem il·lusos , i abans de parlar pensem en l´infraestructura per obrir una piscina tres mesos , amb els conseqüents contractes per a persones i el manteniment de la mateixa , us sembla car una mitja una mitja de 25 / 30 € per mes ? .
Un altre cosa seria qüestionar la gestió , el manteniment , i l´ accés a la piscina per part de segons qui que aquest debat que plantejo ara mateix ja no el té per què l´ entrada li és de franc . Si voleu discutim això , però la piscina municipal d´ Artés és barata , i si hi ha algú que em pot refutar que ho digui !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada