divendres, 11 de juny del 2010

" Que no estamos tan mal !!! "

Aquests últims dies us he anat parlant de circulació , seguretat viària , consells per a una correcta conducció .... Com que no em vull fer cansí , ni tampoc pedant a l´ hora de recomanar o fer segons què ... ( ara és quan vosaltres heu de pensar totalment el contrari : sóc pesat i pedant ) us tornaré a parlar de conduir , de circular , de viabilitat , de fluïdesa . 
Aquest dilluns hem vaig haver de desplaçar fins a L´ Hospitalet del Llobregat per realitzar la revisió anual del genoll de la cama dreta , la cama de fusta , la que em van operar ja fa .. quant fa ? el 24 de gener del 2007 , ja fa tres anys , de lligament creuat anterior , menisc intern i extern , i respectius cartílags . Què penseu ara de com es pot  assimilar el dolor en la competició ? . Bé deixem de banda altres teràpies i consells que suposo i espero que us podré explicar , i entraré ja , de fet , a la comparativa que volia arribar , sí , vaig anar a L´ Hospitalet , a l´ Hospital de la Creu Roja , ben bé on hi ha la parada de metro de Pubilla Casas . Hi vaig arribar després d´ haver nedat els meus metres de natació a la piscina de Navàs , des de Navàs fins a la parada de metro de Pubilla Casas , aparcant i tot , vaig tardar una hora . Ahir dijous vaig anar a Manresa , a la funesta ciutat , capital de comarca , gris lletja , formigonada .... també hi vaig haver d´ anar per una visita mèdica , vaig anar al cardiòleg , estic tant acollonit després de la mort d´ aquell noi de Gironella que vivia a Puigcerdà al Triatló de Gavà , que vaig anar a sol·licitar una prova d´ esforç . Manresa ... per què hi vaig baixar !!! Feia temps que no m´ emprenyava tant pel simple fet de conduir . Manresa , la ciutat que té més zona blava Catalunya , i a on no trobes aparcament . Manresa , la ciutat  amb la circulació més densa imaginada . Manresa la única ciutat de Catalunya que no té completada una ronda exterior de circumval·lació de la ciutat . Manresa , la ciutat amb els habitants més educats i solidaris conduint... . Manresa , la metròpoli que completa intermitentment un carril bici que no es fa servir .
 De fet , no m´ estranya que ahir tardés el mateix per fer el què vaig fer per anar a L´ Hospitalet , si en deu anys , els diferents governats no s´ han dirigit a la Generalitat per dotze morts en un punt negre , és normal que la viabilitat circulatòria de la ciutat gris sigui la que sigui .   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada