dimecres, 2 de juny del 2010

Lost , the end . Perdidos , el final . Perduts , la fi .

Avui he vist per segona vegada el final de la sèrie que a part de a mi , ha enganxat a milers de persones . El diumenge a la tarda vaig veure l´ últim capítol de Perduts ( Perdidos / Lost )  per la Fox , i ahir mateix un altre vegada per la mateixa cadena , a dos quarts de deu del vespre , fent zàping i veient el nostre bestial equip de bàsquet com passava a la final de la lliga ACB . Normalment pensava , o jo mateix em considerava ... , una persona amb la capacitat de saber assimilar ràpidament conceptes i percepcions difícils d´ apreciar pels demés , amb això no us penseu que em considero un súper dotat o una bèstia amb un coeficient intel·lectual alt . Això també ho hauríem de demanar al psicòleg que vaig anar quan vaig tenir problemes d´ ansietat dintre de l´ aigua quan nedava , i que em va treure dos perfils de dues enquestes tipus , bé , al final vam solucionar el problema , vam fins i tot fer altres tipus de teràpies per l´ assimilació del dolor , i el que sé de veritat és que tarat , tarat , no ho estic , ho això no m´ ho va voler dir mirant-me als ulls . http://lostperduts.blogspot.com/
D´  altre forma , i sense oblidar que la sèrie ha estat un èxit durant tota la seva emissió , tot i que recordo que va ser estrenada el diumenge a la tarda per TV1 , va ser postergada a l´ ostracisme més absolut els dimarts al vespre per TV2   i va ser recuperada per Cuatro per competir amb altres cadenes en dies de màxima audiència , el seu final per a mi m´ ha creat molts dubtes , i encara no l´ estic paint . He parlat amb gent i em diu que esperi a voler entendre-ho i que vagi fer inter connexions de la relació entre personatges , però començo a relacionar i a pensar amb els flashbacks i els flashforwars , i el què em passa encara és pitjor . Tots els personatges , la guapa Keith , juntament amb Juliet , la Cler , el guapo de l´ anunci de Davidoff  o sigui el  Soyer , i  el de Men expert de L´ Óreal , en Jack , juntament amb en John Lock , en Miles , el pilot d´ avió Lapidus , en Ben Lainus  o molts d´ altres que descuido , només fan que fer-me ballar el cap quan intento buscar respostes al final de la sèrie .
Espero que no em passi com a Matrix , encara estic dubtant si estic en el món real o l´ altre .
http://www.youtube.com/watch?v=_YLZUxWVLJE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada