dimecres, 23 de juny del 2010

Un altre vegada ?

Sí , és veritat , estem a vigília de revetlla i l´ alegria ens hauria de desbordar els sentiments més profans i d´ a flor de pell , però us he de parlar una vegada més de l´ obra estrella d´ aquest malaurat ajuntament . Suposo que haureu intuït que us tornaré a parlar del Passeig , i és així per què ahir vaig fer el muntatge de la terrassa del Bar Frankfurt El Tirolès , i a part de poder parlar amb la gran quantitat de gent que em va a venir a veure mentre estava treballant vaig poder palpar el descontentament general de l´Artesenc de tot tipus ,  per moltes coses d´aquesta obra . Una vegada més , també , vaig poder veure  com treballen l´ empresa i les empreses sub contractades que van executar dita obra . L´ empresa Grup Soler ( antiga electro mecànica Soler , Ciosa , Jordi Soler 24 h. urgències ) part directe implicada amb l´ UTE juntament amb Seubas Salvans ,  i la sub contractada Perfer , van establir un nou rècord dintre la nostra particular porra interactiva dels lectors d´ aquest blog . Aquest dilluns els grans operaris , buscant els tubs del reg que passen pel pas de vianants de la cantonada del Tirolès , han fet una fuga que avui mateix , dimecres a la tarda encara no ha estat arreglada i que ha obligat a tallar l´ accés des del carrer Catalunya fins al Passeig Diagonal , bé de totes formes avui és dimecres hi havia mercat i a part és un carrer de merda que no l´ utilitza ningú . El més indignant de tot és com els operaris es veuen immersos en un espiral de deixadesa i desídia total . El mateix dimarts durant tot el matí , i mentre  el meu company i jo fèiem el muntatge van abandonar un operari que va estar pobret tot el matí sense fer res , després per la tarda quan nosaltres ja no hi érem , van obrir una rasa davant d´ on havíem col·locat la terrassa   , està clar que van esperar que marxéssim per fer-ho . Avui a la tarda , dimecres , hi havia dos operaris amb la mateixa actitud de passivitat o que també els havien abandonat a l´ aventura . Veure per creure !!!! no m´ estranya que el meu emprenyament no tingui ni punt de comparació amb els veïns !!!!  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada