dimecres, 27 d’octubre del 2010

190.800 metres

El culpable de què m´ enganxés al triatló m´ ho recordava un altre vegada aquest dissabte passat , quan ens vam trobar davant de la vorera de la Torre de Cal Felipet , el Manel Samà , sí ja ho sé que hi ha molts que no el coneixeu , el marit de la Tona de Cal Ponsa , em va demanar si ja estava entrenant , li vaig comentar que , i ja ho sabeu pels anteriors articles , que la panxa no m´ havia deixat gaire marge d´ opció ....però que havia començat la setmana 1 amb l´ objectiu de la Half Challenge de Callella 2011 .
És veritat  , la setmana passada era la setmana que anomenem setmana U , setmana 1 . La setmana que comences a entrenar després de 26 dies menjant , bevent i ... i menjant més , però sobretot descansant després de la canya que t´has donat durant tota la temporada  . Ja us he comentat que degut als efectes Jim Carrey vaig fer només dos entrenaments de natació , i és que després de 190.800 metres de nedar vaig tornar a ficar-me a l´ aigua per treure el rovell dels 26 dies d´acumulació de grasses . 
Una cosa és que comencis a entrenar , una altre cosa ja és quan formalitzes una inscripció de 150 € . Avui a aquesta mateixa hora que estic escrivint això , amb diferència insignificant de temps he formalitzat l´ inscripció per el Mig Ironman de Callella del 2011 , que es disputarà el 29 de maig de l´any següent .
Ja hi tornem a ser , tercera participació , si s´ escau i tot va bé , i amb l´ intenció de rebaixar un quart més el temps de l´ any passat , 5h45' el primer any , 5h30' el segon , i l´ intenció de superar la barrera aquest . Crec que serà possible .
Juntament amb l´ objectiu del Mig Ironman de Calella me´n he marcat dos més , és molt difícil , i el repte és emocionant , guanyar el Cross d´ Artés en la meva categoria l´ 1 de Maig , i guanyar copa a la Travessia de Les Illes Medes en el meu grup d´ edat al Juliol .
Com em deia el Manel , cal marcar-te objectius , per anar superant mica en mica , objectius banals que et fan ser normal ....
    

1 comentari: