dimarts, 10 de maig del 2011

Afluixa maduixa !!!!

Hi ha diferents amics i persones a les que conec que han anat o van a l´ Hospitalet per diferents motius , el meu amic i ex veí Pep Fàbregues va trobar la seva dona allà , la guapíssima Sara , d´ altres com el Marc Agüera , a part de ser d´ allà , no poder fer passar el moment de tornar i descobrir nous llocs , posar els quatre intermitents d´ emergència de la furgoneta , i entrar al " Bar el Quillo " a fer un quinto , hi ha coses impagables com diuen els majors lladres de l´ història econòmica recent . Jo , d´ altre banda quan baixo a l´ Hospitalet , sempre hi baixo per males notícies , les primeres vegades per anar a l´ antic hospital de la Creu Roja , a la parada de metro de Pubilla Casas , a veure el pare de la meva dona Carme quan l´ havien acabat d´ operar de càncer . Després , i  a pocs metres de la rotonda a on hi ha la parada i creuant el carrer , he hagut de baixar vàries vegades a veure el Dr. Fèlix Castillo , a la seva consulta . Gairebé sempre un dilluns a la tarda i a última hora , la tornada cap a cas sempre és dolenta , per les notícies que em dóna , i l´ única alegria és passar per davant del camp del Barça i de mini estadi , mai vull sortir per la mateixa rotonda de Pubilla Casas en direcció a Esplugues ....
Ahir vaig tornar a baixar a l´ Hospitalet després de 5 setmanes com em va demanar el Doctor No , la confirmació de què la lesió era greu ja es veia amb la seva cara abans d´ obrir el segon sobre de ressonància magnètica per comparar-la amb la de l´ any anterior . Amb les RX  el diagnòstic va ser pitjor : desgast de la ròtula , cartílags desgastats , trencament del menisc extern , artrosi degenerativa , quist de Baker , osteofits http://es.wikipedia.org/wiki/Osteofito , i em sembla que res més , pot ser em deixo alguna cosa però l´ informe mèdic de les dues ressonàncies magnètiques i de les RX és bastant avorrit ....
Què fas quan et diuen què has de parar de còrrer , què has de parar de fer triatló , que has de parar de tot , que tens els genolls d´ una persona de 50 anys , què has de fer ? .
Què fas quan la teva única sortida , a part de les privacions anteriors és l´ àcid ialurònic ? , http://www.sedolor.es/ponencia.php?id=593 .
Potser per què encara no fa ni 24 hores que m´ ho van dir , però deixar de fer realment el què t´ agrada encara que sigui per hobby , emprenya molt , què faríeu vosaltres ? 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada