dissabte, 8 de maig del 2010

Ese Trote Cochinero

En José Ramón de la Morena , el conductor del programa radiofònic que va tombar al mestre " Butanito " , es va dirigir a un jugador del Reial Madrid , el qual va ser fitxat com una estrella , amb aquestes paraules : " Ese trote cochinero " . El periodista es referia així a la forma de córrer que tenia Antonio Cassano quan va estar al club merengue . D´ aquesta forma el periodista qüestionava el fitxatge per la baixa condició física que  tenia l´ Italià , i el sobre pes que tenia i que el feia semblar a un pota negra enmig d´ una devesa de Huelva . Aquest dissabte passat abans de començar la cursa vaig estar bromejant amb el Pere Galobardes , amb el Jordi Ubals , amb el Jordi Sànchez " Il bello Cippollini " , abans de la cursa , i a l´ acabar amb la Carme Tort , amb vària gent coneguda i els hi comentava si havien vist mai un porc senglar córrer . El cros d´ Artés en va ser la prova evident de què així va ser . A falta d´ una setmana vista del meu gran objectiu de temporada , em comencen a venir les pors , si aquest dissabte em vaig agafar les coses amb filosofia i pensant que no podia fer coses per sobre de les meves possibilitats , ara , després de cinc dies començo a estar espantat i a pensar que els 1900 metres nedant+90 Km. amb bici+21,097 Km. corrents igual no són assumibles com l´ any passat . Tinc por .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada