dimecres, 26 de maig del 2010

Porra Interactiva del Passeig Diagonal ( II part )

Aquest dimarts passat  vaig arribar a  llegir com el President de l´ Estat Espanyol s´ ha rebaixat 6000 € del seu sou , aquesta quantitat anirà molt bé i es notarà molt a la meva butxaca . També he pogut veure com la nostra , gran , educada , i solidària classe política s´ esbroncava entre ella mateixa , cridant : " Dimisión " uns i " Gürtel " els altres . Avui he llegit a La Vanguardia que els mateixos que governen es van comportar igual que els que van governar durant 23 anys seguits de caciquisme , amiguisme i clientel·lisme , tot i justificar els contactes amb els gripaus encorbatats Prenafeta i Alavedra , això fa olor a claveguera . Ahir seguint l´ exposició del govern de l´ Estat Espanyol , fins i tot vaig estar a punt de caure embadalit dintre de la seva teranyina dialèctica i vaig haver d´ apagar la televisió per no creure de debò que estava vivint a " Los mundos de Yupi "   .http://es.wikipedia.org/wiki/Los_mundos_de_Yupi
De fet val la pena mantenir el fetge intacte i estar informat d´ aquesta forma per mantenir l´ esperit alegre i un bon somriure escoltant i llegint les afirmacions i les manipulacions que fins i tot els polítics , mitjans de comunicació  i la premsa acaba escrivint . Ahir mateix Juan Luis Cebrián  al Congrés Internacional de periodisme advertia sobre el futur incert de la professió , http://www.elpais.com/articulo/sociedad/territorio/incierto/periodismo/elpepisoc/20100526elpepisoc_7/Tes/ .
Però bé , és igual , ni José Luis Rodríguez Zapatero , ni els educats diputats del Congrés , ni el Conseller Castells , ni el Conseller  Mister Potato Nadal , ni el Lluís Prenafeta , ni en Macià Alavedra poden dir una veritat com la que us acabaré dient : jo he guanyat la porra interactiva que vam engegar en aquest mateix blog fa temps enrere i en la qual només vam participar amb un èxit clamorós i mundial l´ Odo Santos , el Pepe Jiménez i jo mateix  . I és que després de la retallada pel què fa al dèficit públic al qual ens hem d´ atènyer  tots els mortals d´ aquest país , el Passeig Diagonal ha estat obert per primera vegada després de la seva flamant inauguració . I al lloc més proper d´ on vaig dir jo , davant del DIA , jo vaig dir entre La Xicra i l´ edifici de pisos on viu la Família  Santmartí .
Durant aquests dies s´ estan duent a terme tasques de col·locació d´ embornals davant de la parada de bus , parada que ningú utilitza per cert , per què l´ aigua no  inundi la gran quantitat de gent que espera el bus , suposo . I també s´ estan col·locant llambordes de color blanc fluorescent davant de tots els passos de zebra , per tal de què es puguin veure  i el conductor no trobi que és una gimcama urbana , potser ? . 
Sí , feia dies que no tenia tanta sort , poder guanyar la porra interactiva del Passeig Diagonal m´ omple de satisfacció ! A la merda els diners que pago com a contribuent , a la merda l´ eficàcia les seguiment tècnic per part dels professionals municipals , a la merda l´ obra nova feta !!! 
No hi ha res que il·lusioni més que veure una obra pública de baix nivell pressupostari i un alt rendiment productiu de cara al vilatà , aixecada una i una altre vegada , dóna gust estar permanenment en obres, ens tornem a semblar a Madrid , i ja en van tres , una meravella !!!!

2 comentaris:

  1. Estimat Kico:
    Tinc dubtes respecte la "teva victòria" a la porra que vas proposar. Jo encara espero que aixequin el primer "obstacle" del cap d'avall del passeig, ja no per la seva alçada, que la te (el meu cotxe ho sap), si no per l'aigua que inunda quan plou els habitatges del costat.
    Tot ha estat qüestió de sort i de prioritats. Primer s'arregla el que es veu i que tothom sap, desprès el que tan sols afecta a uns quants...Per cert, ja segueixes els consells municipals de com aparcar al passeig? que en penses?
    Salut!... i "fins la propera trinxera"*! *(homenatjant al Ramon Puig, ex-lider sindical i revolucionari del brou)

    ResponElimina
  2. Odo , em pots dir a on estan aquests consells de seguretat vial ? Que estan a la pàg web de l´ ajuntament ?

    ResponElimina