dilluns, 3 de maig del 2010

Llavors si que corríem !!!!

No sé si us ho he explicat alguna vegada o si ja esteu cansats d´ escoltar-me dir-ho , la veritat , quan jugava a futbol l´ únic que sabia fer era córrer , algú em va dir l´ altre dia que a part de córrer també sabia fotre bastants osties  , sí només sabia córrer , amb els anys vaig anar adquirint bastant tècnica i amb el temps la veterania ja era un grau . Ara que ho he de fer , de les tres disciplines : nedar , bici i córrer , és la que més malament porto i la que no m´ agrada entrenar gens .
Gairebé per obligació i abans d´ haver de canviar més caques , aquest dissabte , i ja que el Joan ja estava tocant diana a les set del matí , vaig participar al Xè cros 1r. de Maig , que organitzen els Amics de la Cursa cada any . Com que sabia que no estava entrenant bé , i coneixia el circuit , no participava en el cros des de la pinya que vaig tenir al Duatló de Vic l´ any 2003 , vaig agafar m´ ho amb tranquil·litat sabent que no havia de córrer per sobre de les meves possibilitats , corrent a 5' el Km. ja estava bé . I així ho vaig fer , i és que des de la sortida el cros va picant amunt amb un desnivell lleu , fins a la Vista Pirineu , quan et penses que planejaràs i descansaràs una mica , encara queden dues " pujadetes " vorejant per sota de la Guàrdia , i fins que no estàs un altre vegada a Torrecabota no pots dir que s´ acabat pujar , per això s´ ha de controlar si realment no estàs bé  , i anar amb el ganxo o el fetge per davant de la boca tampoc agrada . Després de Torrecabota queden dos Km. de baixada fins a l´ arribada a les pistes de tennis , aquests dos Km. si no has forçat , agraden ja que els fas tranquil·lament .
El dissabte vaig poder tornar a comprovar com canvien els temps , molt al meu pesar , i com gent que mai et pensaries que els trobaries corrents , esprintaven . Llavors quan jo corria a 4' el Km. pensava que no estava bé , i com ho enyoro ara . Bé suposo que també ja no sóc tan purista com abans i també les obligacions et fan canviar una mica els hàbits d´ entrenament . Com li deia el dissabte amb el Jaume Rovira " Campà " i al Moyano mentre esbufegàvem com porcs senglars  pujant cap a Torrecabota : Abans sí que corríem .....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada