divendres, 14 de maig del 2010

L´ Objectiu arriba

Què és més important aquest cap  de setmana ? que acabi la prova amb la qual em vaig marcar l´ objectiu  d´ aquesta temporada o que el Barça guanyi la lliga ? Per mi , les dues coses són importants , i el què està clar és que aquest cap de setmana s´ omple d´ objectius finals per a un munt de gent . Demà al matí , ja marxo cap a Calella de la Costa , i anant bé , a les 8 del matí del dia següent em tiraré a l´ aigua per realitzar els 1900 metres nedant , després sortiré i agafaré la bici i anirem de Calella fins al Masnou i tornarem , 90 Km. , i quan deixi la bici hauré de fer 21,097 Km. corrents si el cos aguanta . L´ any passat vaig tardar 5 hores 45 minuts . Aquest any si faig aquesta marca ja puc estar content , ja que a mi em sembla que no vaig tant entrenat com l´ any passat tot i que he ja he fet 92.600 metres nedant , 1.107 Km. en bici i 1072 minuts de carrera , em falten 32.900 metres nedant , 843 Km. en bici i 2708 minuts corrents , què us sembla ? . Bé , a mitja setmana ja ha començat a baixar l ´ índex de cagòmetre , i parlant amb el meu inseparable amic Xavi Vallribera que també participarà en la prova , m´ ha insuflat dosis d´ optimisme , el problema , potser per les males sensacions que sempre he tingut amb l´ ansietat , serà a la sortida , de la mateixa forma que l´ any passat amb 1500 participants van haver-hi tres sortides de natació , aquest any amb 1000 participants n´ hi haurà nou , el Xavi surt a la tercera sortida , jo a la quarta , no crec que li arribi a tocar els peus amb aquest híbrid marí i tampoc  crec que l´ agafi a la carrera , bé , però ,  igual sí . Com ja ho veieu , la sortida serà semblant a la foto , el què passa és que no estem a Niça en un marc incomparable i amb l´ Hotel Negresco de fons esperant-nos per anar-hi a descansar . Si el pròxim diumenge acabo sencer creuant la meta , suposo que el meu objectiu de temporada desencadenarà altres objectius que també desitgem la gran majoria de gent . Never look back .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada